Naciśnij przycisk, aby zobaczyć dokument
Naciśnij przycisk, aby zobaczyć dokument
Naciśnij przycisk, aby zobaczyć dokument
Przedszkole Publiczne Nr 14 czynne jest w godzinach: 600 – 1700
Bezpłatne godziny
w ramach podstawy programowej realizujemy w godz.: 8.00-13.00
Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu Publicznym Nr 14 w Radomiu
| |
6.00 – 8.00 | Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze. Zabawy ruchowe ze śpiewem. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Opowiadanie historyjek obrazkowych. Zabawy kierowane, czynności opiekuńcze i wychowawcze. Prace porządkowo – gospodarcze. |
8.00 – 9.00 | Prace porządkowe w sali, zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania. Zabawy ruchowe z określonymi elementami ruchu. Zabawy dowolne, zajęcia indywidualne. Śniadanie, wdrażanie do kulturalnego spożywania posiłku. Profilaktyka stomatologiczna i zabiegi higieniczne. |
9.00 – 10.30 | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą (kierowane) oraz niekierowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Zabawy w języku obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Religia . |
10.30 – 11.15 | Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze. |
11.15 – 11.30 | Czynności samoobsługowe i higieniczne, przygotowanie do obiadu. |
11.30 – 12.00 | Obiad. Wdrażanie do samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłku. |
12.00 – 13.30 | Odpoczynek poobiedni, relaks z muzyką. Zabawy na świeżym powietrzu, spacery, obserwacje przyrodnicze. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze. Ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe itp. Zabawy ruchowe, konstrukcyjne, zajęcia dodatkowe. |
13.30 – 14.00 | Czynności samoobsługowe, porządkowe. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek. |
14.00 – 17.00 | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości, zabawy paluszkowe, słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej, czytanie fragmentów książek. Przygotowanie dzieci do udziału w konkursach, uroczystościach artystycznych i okolicznościowych. Praca o charakterze wyrównawczym, aktywizującym oraz obserwacyjnym, tworzenie sytuacji edukacyjnych rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania. Zabawy swobodne według inwencji własnej lub przy niewielkim udziale nauczyciela. |